coronabeleid

Projob volgt in haar beleid rond het coronavirus (COVID-19) de richtlijnen van het RIVM.

In verband met COVID-19 en de gezondheid van zowel jou als onze medewerkers, willen wij je vragen om jouw afspraak om te zetten in een online afspraak, te verzetten of te annuleren indien een van de vragen op deze checklist met ja beantwoord wordt. Uiteraard zullen onze medewerkers hetzelfde doen als zij een van de vragen met ja beantwoorden.

Projob volgt zoveel mogelijk de oproep vanuit de overheid om thuis te werken en ons kantoor is dan ook met een kleinere bezetting open. Op ons kantoor hebben wij ook de nodige maatregelen getroffen. Zo dragen onze medewerkers zorg voor extra persoonlijke hygiëne, worden er geen handen geschud, vragen wij onze gasten zelf de deur te openen en te sluiten bij het naar binnen en buiten gaan, nemen wij tijdelijk geen jassen meer aan in onze garderobe en wordt er uiteraard 1.5 meter afstand gehouden. Ook worden deurkrukken, tafels en andere oppervlakken die aangeraakt worden in de spreekruimtes, na elk bezoek gedesinfecteerd. Bij binnenkomst vragen wij je jouw handen te desinfecteren met het daarvoor bestemde middel dat wij je aan zullen bieden.

Op onze website zullen wij deze informatie bijwerken in geval er nieuwe richtlijnen van toepassing worden. Raadpleeg daarom regelmatig onze site indien je een afspraak bij ons hebt in de komende weken. 

Deze informatie is laatst bijgewerkt op 19 januari 2022.

Vragen over ons beleid?